Customer Care
Heb je vragen voorafgaand aan je reis, tijdens je vakantie of nadat je bent thuisgekomen? Onze Customer Care collega's staan 24/7 voor je klaar. Via de Corendon app neem je eenvoudig contact op met het team en word je gelijk verder geholpen. Dit kan al vanaf 12 uur voordat je vertrekt tot en met 12 uur na terugkomst. We wensen je alvast een fijne vakantie en een goede reis 🛫
Hoe bereik je ons:
📞 Bel via de Corendon app
❓ Kijk ook eens bij onze veelgestelde vragen
Voorafgaand aan je reis
Je koffers zijn gepakt, je zonnebril is weer terecht en je weet niet zeker of je de juiste reisdocumenten hebt? Of wat de parkeermogelijkheden zijn? Als je bij onze veelgestelde vragen je antwoord niet vindt, neem dan vooral contact op.
Tijdens jouw vakantie
Gaat er onverhoopt iets anders dan verwacht of krijg je de reisleiding niet te pakken? Geen probleem, neem gelijk contact met ons op. Dan kunnen wij je vragen beantwoorden en eventueel samen kijken naar een oplossing om je vakantie weer onbezorgd te vieren.
Goed thuisgekomen?
Heb je na thuiskomst nog vragen en/of opmerkingen over je reis, het verblijf of andere services en diensten? Neem tot 12 uur na terugkomst contact met ons op.
Corendon app
Met de Corendon app neem je eenvoudig contact op; zorg ervoor dat je ter plaatse wifi-verbinding hebt. Vaak kan dat in het hotel, soms heb je ook toegang tot wifi op de luchthaven. En als je een databundel binnen de EU hebt, dan kun je uiteraard binnen de EU ook gebruik maken van je eigen mobiele internet. Heb je de app nog niet? Download de Corendon app voor Apple of Android door op de afbeelding te klikken.
Meet the team!
Het Customer Care team bestaat uit 14 collega's, Rio, Britt, Isabella en Luna vertellen in het kort waarom zij op de afdeling Customer Care werken.
Rio
Na 22 jaar op Schiphol gewerkt te hebben, heb ik de overstap naar Corendon gemaakt naar de afdeling Customer Care. Omdat ik zelf veel rondgereisd heb, weet ik als geen ander dat het fijn is als alles goed geregeld is en er iemand is die je kan spreken bij dringende vragen, net voor vertrek of op de vakantiebestemming. Samen met onze collega’s, de reisleiding op de vakantiebestemmingen, proberen we ervoor te zorgen dat onze gasten zonder problemen van een heerlijke vakantie kunnen genieten. Het is een leuke uitdaging, de ene keer makkelijk, de andere keer wat moeilijker maar het geeft veel voldoening als de gasten tevreden zijn!
Britt
Na meerdere jaren gewerkt te hebben op verschillende prachtige bestemmingen als reisleiding was het tijd voor verandering. Het werk als Customer Care Officer is erg divers. In deze baan vind ik de groei en verdieping die ik zocht. Het werken in een fijn team is een groot pluspunt. Ik houd uiteraard ook van reizen en krijg met name veel energie van het al wandelend ontdekken van mooie plaatsen.
Isabella
Mensen helpen en geruststellen in stressvolle situaties is iets waar Isabella voldoening uithaalt. Isabella’s ervaring in de luchtvaartbranche en toerisme zorgt ervoor dat zij excellente service kan bieden met een glimlach op elk tijdstip van de dag. Isabella vindt het werken op de Customer Care afdeling het leukste dat er is: “Ons team staat 24/7 paraat voor elkaar en voor de klant. Ons doel is om de Customer Journey onvergetelijk te maken voor de mensen. Als dat lukt, dan ben ik pas tevreden.
Luna
Mijn naam is Luna en ik ben een enthousiaste reiziger en enorm gezelligheidsdier. Als medewerker van de Customer Care afdeling bij Corendon, heb ik dagelijks contact met klanten die op reis zijn. Ik vind het geweldig om mensen te helpen en ervoor te zorgen dat ze een onvergetelijke vakantie beleven. Mijn passie voor reizen en mijn liefde voor het omgaan met mensen komen samen in mijn werk en ik geniet er elke dag van om anderen te kunnen helpen en te adviseren.