Sentido Mamlouk Palace
All Inclusive
-
Hotel
- Accommodatie met een GSTC erkend duurzaamheidscertificaat
- Luxe 5-sterrenhotel direct aan het privéstrand
- Uitgebreid aanbod aan restaurants en bars
- Kom helemaal tot rust in de Spa
- Waanzinnig groot zwembad omgeven door palmbomen
- Kijk de kinderen eens genieten
9,0
Uitstekend
273 beoordelingen
va
723
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Sentido Mamlouk Palace
Totale score
Gebaseerd op:
273 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Raymond Vandongen
Nederland
Met partner
,
Over Hurghada-Stad:
Op loopafstand heb je Senzo mall met leuke winkeltjes.
Over Sentido Mamlouk Palace:
Tweede keer in dit hotel maar de kamer was echt heel slecht, oud en dringend toe aan renovatie. schuifdeur die niet op slot kon. Door tocht bleef deze rammelen in de sponning.- toilet die maar bleef doorlopen.- kitnaden van 4 cm dik.- deuren kledingkasten die nauwelijks open of dicht konden.
- lades die nauwelijks open of dicht konden en scheef hingen.- water wat nauwelijks wegloopt in de douchebak.
Gemeld bij receptie. Dan krijg je alleen het antwoord dat ze aan het renoveren zijn. Blok 23. We komen al jaren in Egypte maar de kamer is echt niet eens 3*. Het was niet uitverkocht; ik denk de helft bezet was.
Ik snap dan niet dat je je gasten in de oude gebouwen neerzet terwijl er minimaal 6 gebouwen al gerenoveerd zijn.Positieve dingen:- goed en gevarieerd eten; ook door de vele a la carte restaurantjes.- super vriendelijk personeel.
- nette en schone tuin en zwembad werd goed bijgehouden.
- ondanks de slechte staat van de kamer was die echt schoon en werd goed bijgehouden.
- Algemene indruk 7
- Ligging 7
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 8
- Kamers 3
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Danny Vancauwenberghe
Belgie
Met partner
,
Over Hurghada-Stad:
Al meerdere keren in Hurghada geweest deze keer niet uit het resort geweest.
Over Sentido Mamlouk Palace:
Kamers zijn verouderd maar netjes. Mooie tuin en strand.
Zwembad niet zo netjes, moet beter gepoetst worden, rond het zwembad ook. Veel handdoek leggen vroeg in de morgen.
Al la carte restaurant moeilijk te reserveren, om 6 u in de morgend al. Buffet restaurant, lekker eten maar bediening voor drank soms pas als jou eten op was. Lopen rond met veel maar zien echt geen werk. Frustrerend soms. Personeel heel vriendelijk wel.
En een dikke pluim voor de animatie, die was top. Ga ik terug , kans is klein. Al betere hotels gehad in Hurghada.
- Algemene indruk 7
- Ligging 7
- Service 5
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 8
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Bianca Vanderplaat
Nederland
Met vrienden
,
Over Hurghada-Stad:
Prachtige zee! Mooi koraal en vooral The House of Dolfins is een geweldige ervaring. Onze tip ga met een kleine boot, die zijn wendbaar dus makkelijk bij de dolfijnen te komen. Geweldig hoe ze naast je boot zwemmen, springen. Buiten de resorts waan je jezelf echt jaren terug. Auto's rijden zonder verlichting, mensen lopen gewoon in het donker op de weg. Wij zijn even naar het winkelcentrum gelopen, maar waren blij dat we weer terug op het resort waren. Taxi's toeteren en stoppen constant om schreeuwend hun diensten aan te bieden. Erg opdringerig allemaal, ziens ons echt als de rijke westerling. Op het resort heb je daar gelukkig minder last van.
Over Sentido Mamlouk Palace:
Mooi en schoon resort met erg vriendelijk personeel.
Het verbazende is wel dat er duidelijk verschillende behandelingen worden gegeven :-( Je ziet foto's van de restaurants voorbij komen met dingen die heel niet op de kaart staan. Die kan dus niet iedereen bestellen. Wordt erg veel naar tips gevist. Sommige waren ook nog eens boos als je muntgeld gaf, want daar "kunnen" ze niets mee. Van de zotte!!! want er wordt constant gewisseld bij gasten, als ons papiergeld was al ingewisseld. Dit alles zijn wel redenen voor ons om niet zo snel weer te gaan. Het ging tegenstaan, terwijl vooral de zee er adembenemend mooi is, en er echt wel oprechte mensen rond lopen. Excursies van Corendon gewoon 31 euro duurder dan als je lokaal boekt. Gaat toch echt nergens meer over??? Absurd! Dus kijk eerst daar rond voor je wat boekt, prijsverschillen zijn echt mega, je zou een dief van je eigen portemonnee zijn.
- Algemene indruk 7
- Ligging 8
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 8
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Robert Demaree
Nederland
Met partner
,
Over Hurghada-Stad:
De cruise was geweldig. Een hele goede reisleider gehad, Hany. Hij heeft veel kennis van zaken en vooral ook humor. Voor de 4e keer de cruise gedaan, en weer heeft hij ons nieuwe dingen laten zien en verteld.
Het resort heeft vooral qua service onze verwachtingen niet gehaald.
Over Sentido Mamlouk Palace:
De boot was heel goed. Personeel was heel vriendelijk. Eten was goed. Hut was netjes en schoon.
Er is genoeg tijd ingeruimd voor de excursies. Er zou wel wat meer georganiseerd mogen worden aan entertainment in de avond.
Mamlouk Palace is een beetje doorgeslagen in het digitaal maken van je bar en restaurants. Alle menu's en reserveringen moet met een QR code. Hierdoor vergeten ze de service. Pas wanneer je een fooi geeft, wordt je vriendelijk begroet. Het lijkt precies of ze geen zin hebben om te werken. Koffie en cocktails kun je niet krijgen bij de bar bij het grote terras. Hiervoor moet je naar boven. Het restaurant is altijd druk, chaotisch en niet logisch opgezet.
Airco werkte niet, Kamer werd elke dag netjes schoongemaakt. Nadat we een fooi hadden gegeven, kregen we ook "beestjes" op het bed, gemaakt van handdoeken. Niet belangrijk, maar geeft wel aan dat je de "extra's" moet kopen.
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 4
- Eten 4
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Willem Denherder
Nederland
Met vrienden
,
Over Hurghada-Stad:
Weinig in directe omgeving en erg veel gasten uit oostblok/ rusland die erg luidruchtig waren.
Over Sentido Mamlouk Palace:
Mooi hotel maar begint te verouderen.
Restaurant te groot en massaal. Thema resraurants waren leuk en gezellig!
- Algemene indruk 6
- Ligging 6
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 6
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 5
Anoniem
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Hurghada-Stad:
De temperatuur in de winter is heerlijk! De zee was fris dus een verwarmd zwembad wel een must.
Over Sentido Mamlouk Palace:
Het hotel is prima maar nog nooit zoveel ongastvrij en onvriendelijk personeel meegemaakt op een vakantiebestemming waar ze het notabene moeten hebben van toeristen! En dan heb ik het nog niet eens over de wc die niet was schoongemaakt bij aankomst op de kamer…
- Algemene indruk 5
- Ligging 5
- Service 1
- Prijs/kwaliteit 1
- Eten 3
- Kamers 4
- Kindvriendelijk 4
- Wifi kwaliteit 7
Maria Graf
Nederland
Alleen
,
Over Hurghada-Stad:
Zwembaden erg goed,helaas geen bediening aan het strand of Zwembaden
Over Sentido Mamlouk Palace:
Hotel lobby is prachtig,kamers erg sober
wel schoon
- Algemene indruk 5
- Ligging 7
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 8
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 9
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Hurghada-Stad:
De omgeving is prima. Je hebt tegenover het hotel een paar (dure) winkeltjes maar met een kort ritje met de taxi sta je zo in Senzo Mall waar je alles voor een veel lagere prijs kan aanschaffen.
Over Sentido Mamlouk Palace:
Eigenlijk kwamen wij er al vrij snel achter dat er niks van de hoge recensies klopte. De tweede avond in het hotel, bij het Spaanse restaurant, werden wij gevraagd om een 5 sterren review te geven en de werknemer wou even later een foto hiervan nemen als bewijs. In de drie weken dat we hier verbleven, is dit ook meerdere keren wederom aan ons gevraagd wanneer wij in het restaurant hadden gegeten. Vooral het hele “we maken er een foto van”, had een ontzettend dwingend karakter.
In het Nasaya restaurant van het hotel hebben wij beide voedselvergiftiging opgelopen en één van ons is zelfs na bijna drie weken alsnog ziek door dit eten. Hoe wij vervolgens behandeld werden door het management van het hotel is absurd. De arts en het management wouden tot drie keer niet horen dat dit op het hotel is gebeurd omdat dit slechte reclame zou zijn voor hun. Uiteindelijk zijn we pas verder geholpen toen er een officiële klacht via Corendon was ingediend.
- Algemene indruk 1
- Ligging 3
- Service 1
- Prijs/kwaliteit 1
- Eten 1
- Kamers 3
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7