Eloro Hotel
All Inclusive
-
Hotel
- Direct aan het zandstrand
- Leuke activiteiten voor jong en oud
- Maar liefst 7 restaurants!
- Op basis van All Inclusive
6,7
Ruim voldoende
448 beoordelingen
va
551
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Eloro Hotel
Totale score
Gebaseerd op:
448 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
Strand was heel mooi alleen is er in de omgeving niet echt veel te doen dus als je wat wil beleven is een.huur auto.een must
Over Eloro Hotel:
Hotel viel heel erg tegen. Liggen was heel mooi en buitenkant hotel strand en zwembad ook. Animatie team deed hun werk heel goed en leuk. Helaas was het eten 10 x niks koud en zeer beperkt keuze voor een all in, voor een fatsoenlijk kop koffie een snack moest je bij betalen, kamers waren niet echt schoon en binnenkant hotel gang etc ook niet. Bediengs personeel vaak chagrijnig en niet echt behulpzaam.
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 5
- Eten 3
- Kamers 4
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 3
Ralf Terhaar
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Lido di Noto:
Erg afgelegen met een beperkte kostbare shuttle dienst . Buiten hotel weinig te doen. Auto huren een must maar slechte en ongeïnteresseerde service. Strand zand maar vaak ruwe zee. Zwembad klein en glad. Paar km verder wel gladde zee en goed toegankelijk maar heb je weer auto voor nodig. Excursies ver en kort, weinig tijd voor rondkijken. Vaak zonder Engelstalige gids. Veel Fransen en erg daarop gericht , ook de animatie.
Over Eloro Hotel:
Met een beetje extra kan het wat worden, maar houd de vinger aan de pols wat ze zakken snel af in kwaliteit en service in dit hotel. Hard aan renovatie toe, o.a. airco, afzuiging toilet, douche, etc. Wel goede bedden en schoonmaak werkt erg hard en goed door hele hotel. Geen handdoekservice, €5, voor handdoek bij zwembad.
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 6
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 5
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 1
Kamwah Mak
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
Geen informatie van transfer toe wij aankwam, wij hebben die jongeman van Corendon niet gezien. Gelukkig uiteindelijk wij de bus gevonden. Bij Tui kregen wij van tevoren een bericht waar kunnen wij onze reisleider op de luchthaven vinden.
Gelukkig wij hebben onze reisleider ontmoet in de hotel en hij was heel aardig en behulpzaam. Hij gingen mee ons mee naar de luchtavond.
Over Eloro Hotel:
De dienstverlening en klantgerichtheid van de receptie ronduit cool en afstandelijk ( Only een receptionist van de groep was hij heel vriendelijk en behulpzaam) Daarom zatten wij in de lobby hele middag. Opeens ontdekte ik ons sleutels nog in de Safe in de kamer. Ik was beetje paniek en ging ik naar de reception. Een dame van de receptie was bezig met een klant en een receptionist was achter de computer. Ik vroeg of kan de dame achter de computer mij kon helpen, nee, geen antwoord. Zij keek mij niet een aan. Die andere dame zei dat ik moest wel even wachten, Toen was ik aan de beurt, vroeg ik of ik terug naar kamer 381 ging
De receptionist wist meteen waarom, zij gave mij meteen wat ik zocht. Als ze wisten al iets gevonden van de gasten, waarom melden ze niet onze reisleider. Ik vond geen service!!! gaan niet meer terug. De personeel achter de bar waren niet vriendelijk, geen Smile! De bediening in het restaurant en de housekeepers waren wel heel aardig en gastvrij!
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 6
- Kamers 4
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 4
Anoniem
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Lido di Noto:
Sicilië… kust is prachtig. Verder niet mijn eiland .. veel troep langs de weg. En heel dor en droog. Etna, heel duur om naar boven te gaan en weinig te zien. Wel leuke stadjes gezien en het inde restaurants is goed.
Over Eloro Hotel:
Kamers oud en gedateerd, eten minimaal ,
Airco werkt niet , ligging aan het strand is goed , ligging om even naar een stadje te lopen kan niet dat moet met een auto. Wifi moet je voor betalen. Na 10 uur moet je betalen voor je drankjes. Wel schoon
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 6
- Kamers 3
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 7
Munira Hauwert
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Lido di Noto:
Mooie locatie maar daar is alles helaas mee gezegd. Heel zonde. Personeel behalve schoonmakers en entertainment is rude en chagrijnig, schelden je ook uit in Italiaans, rollen hun ogen bij vragen etc. Doen absoluut geen moeite behalve schoonmakers en in kantine die werken als slaven onder slechte omstandigheden.
Over Eloro Hotel:
Slecht, bijna 40 graden airco doet het nergens. Als je geluk hebt sommige kamers doen ze t een beetje maar meeste bijna niet. Stinkt naar riool in de kamer, bedden kraken, koelkasten doen het slecht, tv doen het niet of weinig. Buffet Eten is niet echt lekker en weinig keus, ook bijna elke dag haast zelfde eten, behalve de pizza die je moet reserveren en bijna altijd vol is. Ik heb meerdere keren geklaagd, ook bij corendon zelf waar iemand contact zou opnemen maar dit is niet gebeurd. Blij dat ik thuis ben, spijt van deze vakantie
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 1
- Prijs/kwaliteit 1
- Eten 2
- Kamers 1
- Kindvriendelijk 3
- Wifi kwaliteit 1
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
Het strand was heel mooi, genoeg gratis ligbedden en parasols. Verder helemaal niks te beleven in Lido di Noto, ook nauwelijks restaurants om ergens te eten. De transfer naar Noto gaat 5/6 keer per dag en in een busje zonder airco, in het hoogseizoen bijna niet vol te houden.
Over Eloro Hotel:
Hotel Eloro is een matig hotel, vier sterren maar kwaliteit is erg matig. Spreken zeer slecht Engels dus overleg of vragen gaat moeizaam. Geen informatie gehad dat je moet reserveren voor het avondeten. Dag erna al volgeboekt dus uiteindelijk teleurgesteld over de gang van zaken. Badkamer stond blank na een keer douchen, gemeld en werd iets gekit maar nauwelijks verbeterd. Airco maakt veel lawaai, balkon te klein om op te zitten. Verder is er tussen de maaltijden door niks te eten, dus all in valt tegen. Ook bijbetalen voor een fles water, wat eten tussendoor of een ijsje. Wifi ook bijbetalen.
- Algemene indruk 6
- Ligging 7
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 5
- Eten 5
- Kamers 4
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 5
Gerie Lijzenga
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
Aan groot strand
Noto ligt vlakbij, erg mooi!
Openbaar vervoer voor het hotel.
Over Eloro Hotel:
Het hotel is zeker aan renovatie toe.
Vreselijke herrie in het restaurant.
Zwembad vrijklein ten opzichte van het aantal kamers.
Geen waterkoker op de kamer waardoor kopje thee/koffie maken niet mogelijk was.
Eten had zeker beter gekunt.
Personeel werkt erg hard om het iedereen naar de zin te maken.
- Algemene indruk 6
- Ligging 8
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 6
- Kamers 6
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10
Anoniem
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
Prachtig gelegen! Alles binnen handbereik, wel een berg Franse gasten.
Over Eloro Hotel:
Goed genoeg! Kamers zijn basic, maar dat was bekend. Eten is wat achteruit gegaan, Grieks en Mexicaans is nier lekker. De werknemers zijn fantastisch en doen alles voor je!
- Algemene indruk 6
- Ligging 9
- Service 5
- Prijs/kwaliteit 5
- Eten 7
- Kamers 5
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 3
Anoniem
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Lido di Noto:
Mooi bestemming alleen hotel erg afgelegen. In de buurt niet veel te doen.
Over Eloro Hotel:
Hotel was wel mooi eten was alleen niet altijd warm en niet veel afwisseling. Voor 4 sterren hotel had ik wel meer keuze in eten verwacht.
- Algemene indruk 6
- Ligging 5
- Service 7
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 2
- Kamers 7
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 1
Rene Gorter
Nederland
Met partner
,
Over Lido di Noto:
te ver afgelegen , niets te doen in de omgeving , geen busverbinding naar Noto of Siragusa.
shuttel bus hotel vaak al vol heen of retour
reisleiding zelf vaak niet goed op de hoogte gehouden door corendon
Over Eloro Hotel:
op zich goed hotel , goede bedden , kamers prima als je niet zoals wij eerst aan de receptie kant werden gezet.
ook het draaien van ventilatie systemen voor je kamer 24 u is niet bevorderlijk voor je (nacht)rust.
door receptie wel goed geholpen aan een betere kamer wel met bijbetaling van 60 eu.
- Algemene indruk 6
- Ligging 4
- Service 6
- Prijs/kwaliteit 7
- Eten 4
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 5