Corendon wint eerste prijs voor beste online reisaanbieder
Geplaatst op: 25-03-14

Lijnden, 25 maart 2014. De consument bezoekt voor het boeken van een strandvakantie het liefste Corendon.nl. Uit een recent onderzoek van WUA!, dé marktleider op het gebied van online benchmarking, blijkt dat bijna een kwart van de respondenten Corendon als favoriete aanbieder aanwijst.
Beste vindbaarheid, hoogste conversie
Respondenten bepalen bij WUA! zelf hoe en waar ze zoeken, in dit geval is dat een strandvakantie naar Turkije. 73% van de bezoekers komt tijdens deze zoektocht op Corendon.nl terecht. Er is geen website die vaker wordt bezocht. De meeste bezoekers komen binnen via Google: 60% via de organische zoekresultaten en 40% via gesponsorde links. Slechts 7% van de bezoekers haakt na de eerste indruk af op Corendon.nl. Vooral de Look & Feel van de website gooit hoge ogen. Dankzij het hoogste conversiepercentage van allemaal, wordt Corendon uiteindelijk door 23% van de respondenten als favoriete aanbieder genoemd.