Heb je een transfer geboekt, dan staat deze vermeld op de boekingsbevestiging en de factuur. Let op: je ontvangt geen voucher van uw bijgeboekte transfer.
Zoekresultaten voor: voucher
Hier is wat we hebben gevonden voor u
Ontvang ik een voucher voor het parkeren?
Je kan een parkeerplek reserveren via de website, meteen bij je boeking of via Mijn Corendon. Meer informatie vind je op https://www.corendon.nl/parkeren. Je ontvangt meteen per e-mail een voucher van Quick Parking. Deze e-mail wordt verstuurd vanuit noreply@quickparking.com Heb je de voucher toch niet ontvangen? Controleer dan voor de zekerheid je spam. Mocht je 48 […]
Hoe verloopt de transfer bij aankomst?
Bij aankomst op je bestemming word je begeleid naar de juiste transferbus. Hieronder lees je wat je kunt verwachten per bestemming: Bonaire Transfer informatie: Bonaire Reisleiding staat met een bord bij de uitgang en verwijst je naar de juiste transferbus. Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is. Bulgarije Transfer informatie: […]
Wanneer ontvang ik mijn reisbescheiden?
Wij versturen de vliegtickets en voucher(s) twee weken voor vertrek per e-mail. Bij last minute reserveringen of wanneer het definitieve vluchtschema nog niet bekend is, versturen wij de tickets korter voor vertrek per e-mail. Voor de optioneel geboekte parkeerplek ontvang je een aparte mail met voucher van Quickparking. Ongeveer acht kantooruren na je boeking, ontvang […]