Transferinformatie
Onderstaande informatie geldt alleen als je een (privé)transfer via Corendon hebt bijgeboekt.
Bonaire
Transfer informatie: Bonaire
Reisleiding staat met een bord bij de uitgang en verwijst je naar de juiste transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Bulgarije
Transfer informatie: Bourgas
Na het ophalen van je bagage kun je je melden bij de Avatar Tour/Corendon balie.
Let op! Deze balie is nog binnen en niet ver verwijderd van de aankomstdeur.
Zij zullen je verwijzen naar de juiste transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Curaçao
Transfer informatie: Curaçao
Reisleiding staat buiten voor je klaar.
Zij verwijzen je naar de juiste transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Egypte
Transfer informatie: Hurghada & Sharm el Sheikh
Vanaf het vliegtuig word je per bus naar de aankomsthal van de luchthaven gebracht en verwelkomd door onze Engelssprekende collega’s van Flash Tour, herkenbaar aan een Corendon bord. Zij voorzien je van een immigratiekaart en helpen waar nodig bij het invullen. Vervolgens verwijzen zij je naar de juiste bus, te herkennen aan een Corendon bord achter de voorruit.
Voor reizen naar Hurghada heb je een visum nodig dat je bij aankomst in Egypte kunt aanschaffen. Voor reizen naar Sharm el Sheikh is een visum alleen verplicht bij een verblijf langer dan 14 nachten. Het visum is in de aankomsthal ter plaatse bij de Corendonbalie te verkrijgen voor € 32 p.p. Dit bedrag dien je contant in euro's te betalen en is inclusief de servicekosten. Als je een visum bij de Corendonbalie ter plaatse aanschaft, krijg je wanneer je in Hurghada verblijft een kortingsvoucher van € 5 voor het boeken van een excursie bij de reisleiding tijdens de welkomstbijeenkomst. Deze korting is niet geldig op al lopende kortingsacties van excursies ter plaatse. Indien je ervoor kiest om zelf ter plaatse het visum te regelen is dat ook mogelijk.
De reisleiding verwijst je naar de juiste bus om je naar je geboekte accommodatie te brengen.
Let op: op de luchthaven kun je aangesproken worden om, tegen betaling, je bagage naar de uitgang te laten vervoeren. Wanneer je deze service niet wenst, kun je dit vriendelijk weigeren.
Gambia
Transfer informatie: Banjul
Na de koffercontrole, vind je de Corendon reisleiding (is nog binnen, bij de deur).
Hier mag je je melden bij de reisleiding en word je doorverwezen naar de juiste transferbus.
Griekenland
Transfer informatie: Corfu
Je kunt je melden bij de Corendon reisleiding. Zodra je de bagage hebt, loop je de bagagehal uit de aankomsthal in en hier of soms ook buiten zie je de reisleiding met een klemmap staan.
De reisleiding verwijst je naar de juiste transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Transfer informatie: Kos
Corendon reisleiding staat buiten voor je klaar met een Corendon clipbord en eventueel een stand/kar, hier kun je je melden en zij verwijzen je naar de juiste transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Transfer informatie: Kreta
Corendon reisleiding staat buiten voor je klaar bij balie 29. Hier kun je je melden, zij verwijzen je door naar juiste transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Transfer informatie: Lefkas
Je kunt je melden bij de Corendon reisleiding. Zodra je de bagage hebt, loopt je de bagagehal uit en ga je direct naar rechts via de schuifdeur naar buiten. Hier zie je de Corendon reisleiding staan en zij verwijzen je naar de juiste transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Transfer informatie: Lesbos
Buiten staat de Corendon reisleiding zodra je de deur uit loopt.
Zij verwijzen je naar de juiste transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Transfer informatie: Rhodos
Zodra je door de deur komt lopen, zie je een desk met Corendon erboven (is nog binnen).
Hier kun je je melden en word je doorverwezen naar de juiste transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Transfer informatie: Samos
Corendon reisleiding staan buiten voor je klaar met een Corendon clipbord, hier kun je je melden.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Transfer informatie: Zakynthos
Je kunt je melden bij de Corendon reisleiding. Zodra je de bagage hebt, loop je naar de deur en zie je de reisleiding met een klemmap staan.
De reisleiding verwijst je naar de juiste transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Indonesië
Transfer informatie: Bali
Zodra je de luchthaven uitloopt, zie je in de aankomsthal een vertegenwoordiger van Corendon met een klemmap. Hier mag je je melden en word je doorverwezen naar de juiste transferbus.
Ga je liever op eigen gelegenheid met de taxi? Meld je dan eerst af bij onze collega's.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Italië
Transfer informatie: Sicilië
Noord (Palermo): Bij aankomst op de luchthaven word je binnen bij de aankomsthal verwelkomd door onze Corendon vertegenwoordiger. Zij verwijzen je naar de juiste transferbus en overhandigen je een welkomstenvelop met belangrijke informatie en tips en ter plaatse te boeken excursies.
Zuid (Catania): Bij aankomst op de luchthaven word je binnen bij de aankomsthal verwelkomd door onze Corendon vertegenwoordiger. Zij verwijzen je naar de juiste transferbus en overhandigen je een welkomstenvelop met belangrijke informatie en tips en ter plaatse te boeken excursies.
Transfer informatie: Sardinië
Bij aankomst op de luchthaven word je binnen bij de aankomsthal verwelkomd door onze Corendon vertegenwoordiger. Zij verwijzen je naar de juiste transferbus en overhandigen je een welkomstenvelop met belangrijke informatie en tips en ter plaatse te boeken excursies..
Noord-Macedonië
Transfer informatie: Ohrid
Je kunt je buiten melden bij de Corendon desk.
Zij verwijzen je naar de juiste transferbus.
Portugal
Transfer informatie: Faro
Zodra je je bagage hebt opgehaald, verlaat je de bagagehal en ga je links naar de aankomsthal, richting Café Central. Hier tref je de Corendon reisleiding aan, herkenbaar aan een Corendon klemmap, of een vertegenwoordiger van het lokale agentschap Buzz, die je zal doorverwijzen naar de juiste transferbus. Het is mogelijk dat je bij kleine aankomsten (minder dan 9 personen) met een shuttlebus/taxi naar je accommodatie wordt gebracht, en dat alleen de chauffeur je opwacht, herkenbaar aan een bord met je naam of een Corendon bord. Er wordt geprobeerd om een maximale wachttijd van 60 minuten na te streven.
Mocht je niemand aantreffen in de aankomsthal in de buurt van Café Central, neem dan contact op via het volgende telefoonnummer: +351 910 969 463.
Let op: tijdens de transfer is er geen begeleiding aanwezig.
De ophaaltijd voor je terugreistransfer kan je 24 uur van tevoren raadplegen op https://corendon-algarve.webnode.pt. Gelieve ten minste 10 minuten vóór de geplande ophaaltijd op het aangegeven ophaalpunt te zijn, aangezien deze tijd door verkeersomstandigheden kan afwijken. Voor eventuele vragen kan je altijd contact opnemen met de Corendon reisleiding.
Transfer informatie: Madeira
Corendon reisleiding staat buiten voor je klaar en verwijst je naar de juiste transferbus.
Heb je een auto gehuurd? Meld je dan alsnog aan bij de reisleiding.
Er is geen begeleiding aanwezig tijdens de transfer.
Spanje
Transfer informatie: Costa del Sol
Na aankomst op de luchthaven en het passeren van de bagageband, ga je naar de aankomsthal. Je gaat direct naar de stand van de lokale agentschap Sidetours met het logo van Corendon en ook van het agentschap Sidetours Incoming Services. Van de reisleiding van het lokale agentschap ontvang je de informatie over je transfer. Als je niemand aantreft, bel dan het volgende noodnummer dat 24 uur per dag bereikbaar is: +34 629 239 088.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
De informatie over de ophaaltijd voor je retourtransfer ontvang je 48 tot 24 uur voor vertrek bij de receptie van je hotel.
Transfer informatie: Fuerteventura
De reisleiding staat in de aankomsthal op je te wachten. Mocht je de reisleiding daar niet aantreffen, meld je dan bij het kantoor van W2M (nummer 5) die zich in de aankomsthal bevinden.
Zij verwijzen je naar de juiste transferbus en overhandigen je een welkomstenvelop met belangrijke informatie en tips.
Transfer informatie: Gran Canaria
De reisleiding staat in de aankomsthal op je te wachten. Mocht je de reisleiding daar niet aantreffen, meld je dan bij het kantoor van W2M (nummer 12) die zich in de aankomsthal bevinden.
Zij verwijzen je naar de juiste transferbus en overhandigen je een welkomstenvelop met belangrijke informatie en tips.
Transfer informatie: Ibiza
Als je de bagagehal uitloopt staat de reisleiding je op te wachten met een Corendon bordje en verwijzen je naar de juiste transferbus en overhandigen je een welkomstenvelop met belangrijke informatie en tips. Mocht je de reisleiding daar niet aantreffen, meld je dan bij het kantoor van W2M (nummer 12) die zich in de aankomsthal bevinden. Zij verwijzen je dan naar de juiste transferbus en overhandigen je een welkomstenvelop met belangrijke informatie en tips. Indien je een privétransfer hebt geboekt, zal er bij de uitgang van de bagagehal een gids staan met een bordje met je naam, mocht je deze persoon niet kunnen vinden, ga dan naar het W2M kantoor.
Voor de transfer voor de terugreis kun je vanaf 24 uur voor jouw terugvlucht toegang krijgen tot de pagina met ophaaltijden: pickup2.w2m.com. Zorg ervoor dat je minimaal 10 minuten voor de aangegeven ophaaltijd van de vertrektransfer op het aangegeven ophaalpunt aanwezig bent, aangezien door verkeersomstandigheden deze tijd altijd wat kan vervroegen of vertragen. Aarzel bij vragen niet om contact op te nemen met jouw lokale agent.
Transfer informatie: Lanzarote
De reisleiding staat in de aankomsthal op je te wachten. Mocht je de reisleiding daar niet aantreffen, meld je dan bij het kantoor van W2M (nummer 1 & 2) die zich in de aankomsthal bevinden.
Zij verwijzen je naar de juiste transferbus en overhandigen je een welkomstenvelop met belangrijke informatie en tips.
Transfer informatie: Mallorca
In de aankomsthal uitgang nr.4 staat een W2M trolley met het logo van Corendon. Je gaat linksaf naar de tweede pilaar, pilaar nummer 6 waar je het kantoor van W2M vindt, daar staat de reisleiding je op te wachten Je krijgt een welkomstenvelop en het nummer van de transferbus, vervolgens loop je naar de parkeerplaats waar de transferbussen staan om je naar je accommodatie te brengen. Heb je een privé transfer geboekt dan ga je ook naar pilaar nummer 6, het kantoor van W2M, daar staat de privé chauffeur je op te wachten en ontvang je ook een welkomstenvelop. Als je een auto hebt gehuurd via Corendon dan kun je je ook naar het kantoor van W2M begeven voor een welkomstenvelop met de belangrijke gegevens van de reisleiding en met belangrijke informatie en tips. Het autoverhuurbedrijf Record Go bevindt zich schuin tegenover het W2M/Corendon kantoor bij pilaar 7.
Om de ophaaltijd voor de transfer van de terugreis te bevestigen, kan er vanaf 24 uur voor de vertrekvlucht op de pagina met ophaaltijden: pickupw2m.com gekeken worden.
Zorg ervoor dat je minimaal 10 minuten voor de aangegeven ophaaltijd van de vertrektansfer en 5 minuten erna op het aangegeven ophaalpunt aanwezig bent, aangezien door verkeersomstandigheden deze tijd altijd wat kan vervroegen of vertragen. Mocht het lastig zijn om bij aankomst op de luchthaven de transfer te vinden of lukt het niet om de ophaaltijd te bevestigen voor de transfer van de terugreis, neem dan contact op met de lokale agent W2M.
Transfer informatie: Tenerife
De reisleiding staat in de aankomsthal op je te wachten. Mocht je de reisleiding daar niet aantreffen, meld je dan bij het kantoor van W2M (nummer 10) die zich in de aankomsthal bevinden.
Zij verwijzen je naar de juiste transferbus en overhandigen je een welkomstenvelop met belangrijke informatie en tips.
Turkije
Transfer informatie: Alanya
Je kunt je buiten melden bij de Corendon desk/Corendon medewerker met bord.
Medewerkers zullen je verwijzen naar de juiste transferbus.
Transfer informatie: Antalya
Je kunt je buiten melden bij de Corendon desk.
Medewerkers zullen je verwijzen naar de juiste transferbus.
Transfer informatie: Bodrum
Je kunt je buiten melden bij de Corendon desk ( hier loop je zo goed als tegenaan ).
Medewerkers zullen je verwijzen naar de juiste transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Transfer informatie: Dalaman
Je kunt je buiten melden bij de Corendon desk.
Medewerkers zullen je verwijzen naar de juiste transferbus.
Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Transfer informatie: Izmir
Bij een kleine aankomst staat er iemand met een Corendon bord waar je je kunt melden. Vanaf daar word je doorverwezen naar de juiste transferbus.
Bij een grote aankomst, staat er ook weer iemand met een Corendon bordje in de lucht. Vanaf daar word je doorverwezen naar de Corendon desk (nummer 8)
en vanaf de desk word je doorverwezen naar de juiste transferbus.
Ver. Arabische Emiraten
Transfer informatie: Dubai
Nadat je je bagage hebt opgehaald en naar de uitgang van de bagagehal loopt, zie je een medewerker van het
lokale agentschap en/of de reisleiding met een Corendon bord. Hier mag je je melden en word je doorverwezen
naar de juiste transferbus. Het kan voorkomen dat er geen begeleiding tijdens je transfer aanwezig is.
Zanzibar
Transfer informatie: Zanzibar
Zodra je het luchthavengebouw verlaat, zie je een balie met een groot Corendon bord. Voor eventuele vragen is een airport servicenummer beschikbaar: +255 777 16 90 40