Limak Lara Deluxe Hotel & Spa
Ultra All Inclusive
-
Hotel
- Accommodatie met een GSTC erkend duurzaamheidscertificaat
- Luxe en kwaliteit van de Limak keten
- Miniclub voor kinderen
- Aquapark met 8 glijbanen
8,2
Zeer goed
105 beoordelingen
va
383
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Limak Lara Deluxe Hotel & Spa
Totale score
Gebaseerd op:
105 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Geertruij Warringa
Nederland
Met vrienden
,
Over Lara:
Bestemming is goed . Leuke winkelstraat. Aardige verkopers in winkels.
Over Limak Lara Deluxe Hotel & Spa:
Hotel moet opgeknapt en schoongemaakt worden
Vooral in openbare ruimtes
Zwembad is goed totdat ze het water verversen
Steenkoud
- Algemene indruk 5
- Ligging 9
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 2
- Eten 5
- Kamers 7
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7
Gerardus Kohler
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Lara:
Lara is een mooie bestemming met een korte transfer .
Stranden zijn mooi en schoon. Antalya de moeite waard om die een dag te bezoeken.
Over Limak Lara Deluxe Hotel & Spa:
Hotel is aan renovatie toe. Familiekamer voldoet qua slapen met 2 tieners niet aan de eisen 1 slaapbankje en 1 bank.
Kitranden en schimmel in douchruimte.
Schuifdeuren kapot.
Handoekhaken afgebroken
Wasrek op balkon ontbrak
Eten erg Arabisch ingesteld en elke dag het zelfde. Ultra all inn mag dit hotel niet hebben. Suikerspinnen en popcorn 3 euro, elke x al a card 15 e pp bijbetalen.
Personeel op een paar na niet erg gastvrij.
Sausjes werden als deze op waren niet bijgevuld, alleen op aandringen.
Wij hebben reeds meerdere hotels gehad in Turkije, dit hotel is niet te vergelijken met Delphin, Royal dragon enz.
Komt voor ons in het rijtje Stone palace all inn
Zeker geen ultra.
- Algemene indruk 5
- Ligging 8
- Service 2
- Prijs/kwaliteit 1
- Eten 5
- Kamers 4
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 6
Sertan Aktas
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Lara:
Lara ken ik heel goed en vind wel goede ligging. alleen reizen naar centrum vind ik heel duur.
Over Limak Lara Deluxe Hotel & Spa:
Niet echt kinder vriendelijke hotel, geen organisaties voor kinderen. Service was ondermaats, moest mijn eigen bestek en drinken zelf pakken, slechte wifi ondanks dat ze een wifi-versterker hadden gegeven maar verder geen nazorg.
- Algemene indruk 5
- Ligging 4
- Service 4
- Prijs/kwaliteit 3
- Eten 6
- Kamers 6
- Kindvriendelijk 2
- Wifi kwaliteit 1
Hans Verberck
Belgie
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Lara:
Lara is dichtbij de luchthaven en is daarom super.
Over Limak Lara Deluxe Hotel & Spa:
Limak Lara is een hotel dat duidelijk aan het besparen is, het personeel buiten was heel vriendelijk en gedienstig, maar in de keuken deden ze soms rare dingen bv. een croissant van amper 5cm in 2 snijden, welk profijt haalt men hier uit?
- Algemene indruk 5
- Ligging 7
- Service 5
- Prijs/kwaliteit 5
- Eten 5
- Kamers 7
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 4
William Vanderlinden
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Lara:
Mooie locatie! Goed entertainment. Buiten veel activiteiten. Keuze genoeg daarin. Helaas ook vele minpunten.
Kortom een dure vakantie, waarvan ik veel positiever had gehoopt te zijn. Ultra Luxe is ver te zoek helaas.
Zwaar tegen gevallen uiteindelijk!
Over Limak Lara Deluxe Hotel & Spa:
Goedendag,
Wij zijn gisteren terug gekomen van onze vakantie in Turkije in hotel Limak Lara.
Helaas hebben we niet ondervonden zoals u dit hotel omschrijft.
Vandaar deze klacht.
Het hotel is dermate zichtbaar verouderd, waardoor veel mankementen zichtbaar waren:
* Roestvormingen/ smerige kalkophopingen in de douches,
* Bedwantsen, waardoor mijn gezin met de nodige uitslag zit,
* Beddegoed met zichtbare vlekken en scheuren, * Alle 3 ‘n dag goed ziek geweest van het eten (braken en buikloop),
* Trapleuning afgebroken,
* Airco die smerig was en nauwelijks werkte.
* WiFi die nauwelijks fatsoenlijk bruikbaar was (konden niet bellen via WiFi ivm priveonstandigheden), was waardoor we nu een flinke bijbetaling van KPN hebben.
* Warm water wat dan wel, en dan weer niet werkte.
* Schimmelvorming bij de plinten.
Ik hoop, dat u ons tegemoet kan komen, want dit is veel te veel betaald voor zo’n misleidende advertentie van u.
Vriendelijke groet,
W.v.d.Linden
- Algemene indruk 3
- Ligging 10
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 3
- Eten 7
- Kamers 3
- Kindvriendelijk 10
- Wifi kwaliteit 1