Miracle Resort
Ultra All Inclusive
-
Hotel
- Accommodatie met een GSTC erkend duurzaamheidscertificaat
- Zeer populair hotel aan de Lara-strook
- Volop activiteiten voor kinderen
- Winnaar Hotel of the year award
- Direct aan het strand
8,6
Aanrader
443 beoordelingen
va
387
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Miracle Resort
Totale score
Gebaseerd op:
443 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Mohamed Hadi
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Lara:
Wij gaan ieder jaar buiten Corona om naar Lara. Prachtige bestemming.
Over Miracle Resort:
Slechte service!! Het eten was niet te eten, we werden door het personeel bij de receptie en guest relation niet serieus genomen nadat we beklachten hierover. We werden aan ons lot overgelaten en werden behangen als vuil!! Ik raad iedereen dit resort af!
- Algemene indruk 1
- Ligging 7
- Service 1
- Prijs/kwaliteit 1
- Eten 1
- Kamers 10
- Kindvriendelijk 1
- Wifi kwaliteit 10
Kader Demirali
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Lara:
Qua ligging is het goed antalya / lara is vlakbij de luchthaven en centrum of mall is allemaal op een redelijke afstand.
Over Miracle Resort:
Het hotel was helaas een hele grote tegenvaller helemaal niet naar verwachting eten was slecht en elk dag het zelfde alles was droog en of van gisteren wij hebben de laatste week elk dag buiten gegeten er was geen waterkoker of koffie op kamer het keren was service is belachelijk duur je betaald per kledingstuk heb 100 euro betaald om kleding te laten wassen is niet normaal we moesten voor alles met euro betalen en het was enorm duur in het hotel zoals de game center voor de kinderen of de kapper ik moest om extra ruimbagage te boeken perse bellen het kon niet online en heb 1 uur lang aan de telefoon gewacht na dat ik iemand te pakken had wist ze niet hoe het moest ik moest die persoon informeren dat het wel kon dat zijn wel allemaal extra kosten wat je maakt zomaar ik ben met 2 kinderen gegaan en ze zijn allebei ziek geworden gekotst 2 dagen door het eten of het water daar de dokter was alleen maar bezig met testen voordat ze je te hulp schieten zeggen ze eerst betalen
- Algemene indruk 1
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 1
- Eten 1
- Kamers 1
- Kindvriendelijk 1
- Wifi kwaliteit 1