Kirman Sidemarin Beach & Spa
Ultra All Inclusive
-
Hotel
- Direct aan het strand
- Zwembad met glijbanen
- 4 à-la-carterestaurants
8,7
Aanrader
56 beoordelingen
va
847
p.p.
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Kirman Sidemarin Beach & Spa
Totale score
Gebaseerd op:
56 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Anoniem
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Kumkoy:
Ligging was perfect. Aan het strand en winkels in de buurt. Bezienswaardigheden via taxi bereikbaar.
Over Kirman Sidemarin Beach & Spa:
Hotel Kirman Sidemarin is een prachtig hotel. Hoogseizoen misschien te druk. Pas op voor de fotograaf, te opdringerig en absurd duur! Dus geen foto sessie nemen.
- Algemene indruk 7
- Ligging 8
- Service 9
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 8
- Wifi kwaliteit 6
Anoniem
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Kumkoy:
Bestemming was prima en goed bereikbaar. De transport er naartoe was dramatisch. Oude bus zonder goedwerkende airco.
Over Kirman Sidemarin Beach & Spa:
Accomodatie was goed. Wifi wDs helaas slecht. Daarnaast was alles duits en Russisch georiënteerd. De kindershows in de avond waren benedenmaats.
- Algemene indruk 7
- Ligging 9
- Service 8
- Prijs/kwaliteit 8
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk 7
- Wifi kwaliteit 3
Janine Brons
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Kumkoy:
Erg warm, weinig in omgeving te doen. Let op wat je eet en drinkt: wij hebben de halve vakantie met diarree op toilet gezeten! (En niemand had ons hiervoor gewaarschuwd!)
Over Kirman Sidemarin Beach & Spa:
Prachtig hotel, prachtige ligging, goede voorzieningen, echter de sfeer was slecht. We voelden ons niet welkom, personeel deed minimaal wat moest maar interesseerde het allemaal maar niks. Slecht Engels, 0 betrokken bij de klant.
Voorbeeldje: er is een 'doctor' in het hotel (althans dat zegt het bord), toen we ons daar meldden ivm diarree/zwak voelen, werd ons meteen een telefoon in de hand gedrukt - dat bleek het ziekenhuis te zijn: 'you can come to the hospital or doctor comes with pill and you pay Euro 110'. De dame die in het hotel was was blijkbaar een nurse (niet een doctor) maar het interesseerde haar helemaal niks hoe het met me ging.
Meteen bij aankomst werd ons al meer geld uit de zak getroggeld met een zogenaamde upgrade. En ze spraken tegen mijn zoon (21!) en niet tegen mij (moeder 53)...
Ik heb nog meer voorbeelden, maar ik zit al aan max aantal karakters...
Nee, ze zien ons hier niet meer terug! jammer want het is een prachtig hotel!
- Algemene indruk 5
- Ligging 8
- Service 1
- Prijs/kwaliteit 4
- Eten 8
- Kamers 8
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 7