Delphin Botanik
All Inclusive
-
Hotel


- Uitstekende service en kwaliteit!
- Genoeg te doen voor jong en oud
- Verblijf op basis van All Inclusive
- Direct aan het privé strand
- Lunapark voor de kids
9,3
Uitstekend
3 beoordelingen
va
618
p.p.
Delphin Botanik
De beoordelingen zijn door onze klanten geschreven na hun verblijf in Delphin Botanik
Totale score
Gebaseerd op:
3 beoordelingen
Ervaringen van onze klanten
Taal
Filter reisgezelschap
Sorteren op
Anoniem
Nederland
Gezin met oud(ere) kind(eren)
,
Over Okurcalar:
Mooie omgeving met bergachtig uitzicht. dichtbij de bazaar
Over Delphin Botanik:
hotel dat de moeite waard is om aan te bevelen. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en de minibar wordt aangevuld. Lekker eten, iedereen vindt wel iets lekkers voor zichzelf. hotelservice op het hoogste niveau. Bij de zwembaden staan obers op rolschaatsen altijd klaar om drankjes te brengen. veel animaties voor kinderen, zoals wedstrijden met de mogelijkheid om medailles en strandtassen te winnen. een strand met een grote pier waar je zo het water in kunt springen. prachtige cactustuinen. Ik beveel dit hotel van harte aan
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk 10
- Wifi kwaliteit 10
Anoniem
Nederland
Gezin met jong(e) kind(eren)
,
Over Okurcalar:
Okurcalar heeft weinig te beleven maar als je houd van all inclusief en wat kleine winkeltjes is het prima
Over Delphin Botanik:
Delphin is een goede keten. Dit hotel is niet zo goed als de delphin hotels in antalya maar kwa prijs kwaliteit echt prima. Personeel is erg behulpzaam eten is goed, slaapkamers ook.
- Algemene indruk 8
- Ligging 6
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 10
- Eten 8
- Kamers 10
- Kindvriendelijk 10
- Wifi kwaliteit 10
Inese Smedina
Nederland
Met partner
,
Over Okurcalar:
Wonderful hostel with a very large area! Perfect service. Delicious and varied food. The hotel is suitable for every taste.
Over Delphin Botanik:
Hello! Your tourist guide sent to You (as he informed us) our complain about what we reserved and what we got... We reserved room in the hotel (Botanik) , where view on the street doesn't exist, but, nobody informed us, that that hotel was closed before their season begins. So, we had to pay extra 350€ to get a room with view to the sea in other hotel (Delphin platinum) ! Complain came from Janis Bergs, e-mail: inunja@inbox.lv, but reservation was made by me:Inese Smedina
- Algemene indruk 10
- Ligging 10
- Service 10
- Prijs/kwaliteit 6
- Eten 10
- Kamers 10
- Kindvriendelijk -
- Wifi kwaliteit 10